Monday, May 26, 2014

Masa Depan

Assalamualaikum Warahmatulahi Wabarakatuh.

Saya menceritakan tentang Masa Depan. Saya macam tak percaya masa terlalu cepat berlalu sejak kecil hingga sekarang besar dah.. dah habis sekolah menengah dah.. huhuhuh.. sekarang sambung belajar di politeknik dalam tempoh 2 tahun.. =')

Saya mendapat sambung belajar di Politeknik Ibrahim Sultan, Pasir Gudang, Johor Bharu. Saya mengambil kos HOTEL & KATERING. Saya tidak sabar-sabar nak ilmu baru. pengalaman baru. DUNIA BARU (dalam tv cerita) heheheh... Saya kena belajar berdikari sendiri =')
Namun,,,sedihnya, dua orang kawan sekolah saya tidak dapat sambung belajar bersama saya..kerana hal keluarga masing-masing. Tak mengapa,, Yang penting..ada kawan baru di sana =')
Saya kena belajar berkomunikasi dengan kawan baru di luar.
Sejujurnya saya tidak pernah berkomunikasi dengan kawan di luar... kecuali wakil sukan di sekolah lain, persembahan tarian, dan lain2.. Berkomunikasi menggunakan bahasa isyarat. =')

No comments:

Post a Comment