Thursday, October 1, 2015

Semester 3 terakhir di PIS

Assalamualaikum, hai semua....apa khabar? sihat?
Maaf saya sudah lama tak tulis dlm blog dari sem 1 hingga sekarang sem 3. sebab kebelakangan ini sangat sibuk tak ada masa tulis dlm blog ini.

Sejak sem 1 hingga sem 3 ini, PIS ada banyak cabaran dan dugaan dalam hidup aku.
Aku anggap hidup ini memang mencabar hadapi dengan  masalah dan ujian-Nya.
ada sedih, ada ketawa, ada menangis, ada kongsi masalah, ada luahkan perasaan. ada pendam.

Saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha untuk semua umat Islam di dunia ini.
Seronok balik kampung kan? jumpa nenek datuk kalian. Best dapat makan daging lembu yg sudah disembelih raya.
Saya nak mengucapkan sekali lagi Selamat Datang Oktober untuk semua.
Semoga azam kalian menjadi lebih baik dalam bulan ini daripada bulan lepas.
maaf ye sebab saya baru ucapkan. :')

Maaf saya tak ada idea hahahahah.....
Haaa ada perkara lagi..(tahun 2015)
Ada Kelab Bahasa Isyarat Malaysia (KBIM) di PIS untuk pelajar yg mahu belajar supaya berkomunikasi dengan insan istimewa iaitu masalah kurang pendengaran.
Lawatan sambil belajar di Kilang Cili Boh Terengganu.
Lawatan akan datang (5/10/2015) di Port Dickson , Negeri Sembilan.
Program sukan (10/10/2015) di PIS.
Majlis Makan Malam (17/10/2015) di Dewan PIS.

Maaf saya tulis mcm2 begini sebab saya rindu tulis blog...heheh
Terima kasih banyak2.

No comments:

Post a Comment